Tejpování bicepsu - kinesiotaping

 

V tomto videonávodu vám ukážeme, jak kinezio tejpem lepit namožený nebo poraněný biceps. Ten nejprve propneme a potom po jeho obvodu nalepíme nenatažený tejp. Po navrácení do klidové polohy dojde k rozdílu délek předtím natažené pokožky a nenataženého tejpu. Ten tak kůži nadlehčuje, umožňuje lepší proudění krve a lymfy oblastí a snižuje tlak na sval. Tejp lepíme na suchou a odmaštěnou pokožku. Po nalepení, ještě před přechodem do klidové pozice pásku zažehlíme tím, že ji třeme dlaní, aby došlo k zahřátí a plné aktivaci termo senzitivního lepidla. Při tejpování jsme použili tejpovací pásku TEMTEX o šíři 5cm.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení