602 371 321
 
 
 Zaregistrovat se

Diskuze: preventivní tejpování kotníku

29.1.2018Eva

Chci se zeptat, zda je metoda ve vašem videonávodu na tejpování kotníku vhodná pro preventivní zpevnění kotníku pro běh v terénu. Mezi orientačními běžci tento problém trápí snad každého druhého; většinou jsou zvyklí používat pevné tejpy (protože ještě nedávno o jiných ani neslyšeli).Pokud ano, nebylo by pro větší fixaci třeba použít vyšší napětí tejpu než vámi uváděných 25%?
Děkuji

14.2.2018Mgr. Miroslav Brůža, Rehabilitace Rehasport

Dobrý den Evo,

děkuji za dotaz. Určitě to vhodné je. Také lze pro větší zpevnění aplikaci tejpu trochu či více obměnit, záleží zase na konkrétním stavu kotníku a obtížích s ním spojených. Pokud se podíváte na video, zjistíte, že tejp se v návodu natahuje na 75% - 100% u první aplikace a na 50% u druhé. V popiscích máme 25%, za to se omlouvám a ještě jednou děkuji za upozornění. Předám tuto informaci dál a upravíme ji, ať vás nemátne. Nicméně bych z důvodů preventivních volil aplikaci kineziologického tejpu. Pevný tejp vám pohyb hodně omezí a svaly nenutí tolik pracovat, navíc ho po běhu musíte ideálně ihned sundat, a tak to leze o něco více do peněz. S možnými aplikacemi vám rádi poradíme v naší rehabilitaci na Praze 10. www.rehabilitace.rehasport.cz S pozdravem Miroslav Brůža.

Reagovat

    
     Vyplňujte pokud chcete informaci o odpovědi
    


© 2011 REHASPORT