602 371 321
 
 
 Zaregistrovat se

Diskuze: holení kost po běhání

27.7.2015Luboš

Dobrý den,
moc Vás prosím o radu. Nedávno jsem k tréninku v posilovně přidal doplňkově i 2x týdně běh na max. 10 km, vždy do celkové doby trvání 50-55 minut. I když běhám čistě asfalt, běžecké boty (Adidas Galactic) by měly nějakým způsobem tlumit rázy. Po několika týdnech tohoto doplňkového běhání jsem na vnitřní straně holeně kousek nad vnitřní stranou kotníku začal pohmatem a někdy i bez něj sledovat bolest (dokonce jakoby "hrudky" na holení kosti v místě bolesti). Zřejmě jde tedy o menší problém s bolestivou okosticí holeně. Našel jsem způsob tejpování na této adrese (http://rungo.idnes.cz/bolest-holeni-pricina-prevence-lecba-dv3-/behani.aspx?c=A150115_193837_behani_onr). Ten mi sice dává smysl, nicméně - mohu příčný tejp (na obrázcích zelený) v mé případě umístit o cca 15 cm níže, abych řešil přímo bolavé místo, nebo dokonce aplikovat příčtný tejp jak v horní tak i spodní části holeně? Pokud máte zcela jiné řešení, uvítám a vyzkouším. Předem Vám moc děkuji.
LUBOŠ

27.7.2015tejpovani.cz

Dobrý den, Luboši!

Děkujeme za dotaz. Článek jsem proletěl a moc se mi líbil - je to komplexní (dokonce tam je i ukázka cvičení s Thera-Bandem - super!). Laser nebo dokonce výkonový laser je také správná cesta k rychlejšímu doléčení... K tomu tejpování... Je to moc hezké, jen si nejsem jistý tím napětím. Pokud by to měla být inhibice a v tomto případě by to tak opravdu mělo být, tak bych se spíše snažil o co nejmenší napětí (ideálně nulové), ale s autorkou textu jsem o tom nehovořil, takže ten důvod neznám. Ten druhý tejp si pro větší komfort a "odlehčení" klidně nalepte přes místo největší bolesti. I když je fakt, že zase nerozumím tomu napětí - pokud by to měla být (mechanická) kompresní technika, tak by tam mělo být větší napětí - minimálně 50%, ale zase neznám záměr autorky... Teď to nejpodstatnější - bylo by dobré si na nějakou dobu od běhání odpočinout a věnovat se regeneraci (můžete třeba zajít na rehabilitaci nebo na masáž). A až budete fit, zkuste začít běhat po měkčím povrchu:-)...

S přáním mnoha bezbolestných kilometrů J.Kalista

27.7.2015Luboš

Jste výborný. Moc děkuji! Zdravím
Luboš

Reagovat

    
     Vyplňujte pokud chcete informaci o odpovědi
    


© 2011 REHASPORT